هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

کاندیدای ریاست هیئت بسکتبال استان اصفهان گفت: دلم برای بسکتبال اصفهان سوخت و به دلیل احساس دینی که به این رشته داشتم، برای ریاست این هیئت ثبت نام کردم.

خبرگزاری فارس: دلم برای بسکتبال اصفهان سوخت/تیمداری تمرکز هیئت را از بین برد

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: طی هفت هشت سال اخیر بسکتبال اصفهان در مسیری حرکت کرد که احساس دین کردم وارد گود انتخاباتی هیئت شوم زیرا تصور کردم می‌توانم گوشه‌ای از بار بسکتبال را بگیرم.

وی با بیان اینکه در ابتدای ریاست صادق‌زاده در هیئت بسکتبال به وی تبریک گفته و برای کمک به هیئت اعلام آمادگی کردم، تصریح کرد: با این حال در ادامه هیئت از اهداف اولیه خود مبنی بر توجه و رسیدگی به بسکتبال استان و شهرستان‌ها دور شده و بیشتر بر روی بحث تیمداری متمرکز شدند.

پیش‌کسوت بسکتبال اصفهان با بیان اینکه اگر از بسکتبال فعلی اصفهان جواد داوری و اوشین ساهاکیان و چند بازیکن دیگر گرفته شود، چیزی برای ارائه نداریم، تاکید کرد: در صورتی که هیئت به سمت تیمداری نرفته بود، می‌توانستیم برای این بازیکنان جایگزین داشته باشیم.

به گفته رضایی هیئت بسکتبال وظیفه دارد نگاه یکسانی به تیم‌های لیگ برتری داشته باشد زیرا اگر این نوع نگرش انجام شده بود، در حال حاضر سه تیم خوب در بسکتبال استان داشتیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که با ظهور تیم فولاد ماهان، توزین الکتریک کاشان به حاشیه رفت و از همان زمان به رئیس هیئت بسکتبال استان هشدار دادیم که از تیمداری پرهیز کرده و به بسکتبال رو به زوال استان توجه کند زیرا در این شرایط هیئت وامدار باشگاه خاصی خواهد شد.

کاندیدای ریاست هیئت بسکتبال استان اصفهان به افول بسکتبال در شهرستان‌ها اشاره کرد و متذکر شد: زمانی که من در تیم‌های منتخب اصفهان بازی می‌کردم، بازیکنان شهرستانی زیادی در تیم منتخب استان بودند اما در حال حاضر به ندرت بازیکن شهرستانی قابل توجهی پیدا می‌شود و فعالیت در این رشته در برخی شهرستان‌ها به تعطیلی نزدیک شده است.

رضایی افزود: در گذشته در بسکتبال اصفهان کار تیمی انجام می‌شد و با زحمات مربیان زحمتکش در رده‌های پایه، در تمام رده‌های سنی بهترین عملکرد را داشتیم اما در شرایط فعلی همدلی از بسکتبال استان دور شده است.

*بسکتبال به روح تازه نیاز دارد

بازیکن سابق اصفهان با بیان اینکه به درخواست جامعه بسکتبال وارد گود رقابت شده است، تاکید کرد: بودجه‌های در نظر گرفته برای هیئت‌های ورزشی از جمله هیئت بسکتبال محدود بوده و اگر بخواهیم قدم‌های بلند و رو به جلویی برداریم، چاره‌ای به جز ورود بخش خصوصی به بسکتبال نداریم و در صورتی که به ریاست هیئت انتخاب شوم، برنامه‌هایی را برای جذب اسپانسر مالی در دستور کار خواهیم داشت.

وی افزود: در صورتی که اعضای مجمع به من رأی داده و ریاست هیئت را در اختیار بگیرم، تلاش می‌کنم روح تازه‌ای در بسکتبال اصفهان دمیده شود و اگر نیز انتخاب نشوم، این وظیفه از روی دوش من برداشته خواهد شد.

 




برچسب‌ها: اخبار هیئت ها,
[ سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ] [ 16:37 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 178631
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar